mandag den 28. januar 2013

Ikea makeover..

Måske er det bare mig, men er helt hooked på at finde kreative blogs reageret af kreative hjerner (min hjerne er ikke kreativ i øjeblikket nemlig)

Har derfor gang i flere overvejelser. Her får I min første overvejelse..

Ikea er prismæssigt til at overskue for vores økonomi pt. Derfor har jeg gang i at finde spændende nye projekter til vores hjem. Har nemlig fået et flip (det siger manden jeg har) så nu skal der laves om. Væk med alt for mange farvekombinationer og ind med mere sort og hvid. Voksen? Nej nej, har bare trang til mere roligere omgivelser..

Du skal søge på Pinterest "Ikea" eller se denne gode blog

Her har du et hyggeligt eksempel på pimp dit Ikea møbel..






4 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker ikea hacks! Det er så sejt at se alle de mega-kreative løsninger folk har brugt ikea-møbler til, og lavet dem helt unikke. Det værste er bare når man falder over noget genialt, og at det brugte møbel så er udgået fra sortimentet. Øv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære julia - ja, det er lidt trist at de gode sager udgår.. :0)

      Slet
  2. Super ide -lidt øv at der ikke er plads i vores køkken til "løs" dele.

    SvarSlet
  3. Ja,det er simplethen geniale idéer på den side, og man får jo bare lyst til at kreere og skabe løs, når man sidder der og suger inspiration til :-) ha en rigtig dejlig uge

    SvarSlet