fredag den 20. juli 2012

Bagagerumsmarked i Ebeltoft

Sommeren er over os og landet bugner i loppemarkeder. Jeg må derfor slå et slag for bagagerumsmarked i Ebeltoft. Det er et super hyggeligt marked med kæmpe udvalg og meget favorable priser. Jeg har fået strenge restraktioner på loppekøb og købte derfor "kun" for 20 kr.

Jeg tog en vild beslutning og har tilmeldt mig markedet med en lille stand. Jeg har simpelthen så mange sager som jeg gerne vil sælge - BILLIGT! Så kære østjyder og andet godtfolk, kom og besøg min stand i Ebeltoft d. 19 august fra kl 10 - 16

OG Ebeltoft (Æwle) er altså den hyggeligste by med mange herlige oplevelser!

Mine svigerforældre bor lige ned til vandet, det er virkelig så skønt. Min svigermor har også en lille butik, hvor hun sælger glas, kunst og alverdens sytøj. Hun er min syguru og har syet de vildeste patchworktæpper. Hun fortjener et indlæg på et senere tidspunkt - så mere om den sag!




Mit køb. En fin soldat og en perlekæde.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar